باده پرست



مسعود كريمي

 

باران به زمين بارد و من عاشق و مستم                           ديوانه صفت بر سر راه تو نشستم

 

شايد كه بيايي تو برون از در خانه                                   چشمان خود از طعنه ي همسايه ببستم

 

چون مست شوم از رخ زيباي تو هر روز                             بگذار بفهمند كه من باده پرستم

 

ديوانه كند باده ي چشمان تو من را                                زآن روست كه من ساغر و پيمانه به دستم

 

روزي كه بديدم سر زلف سيه ات را                                   ديوانه شدم من همه افكار گسستم

 

اي خواهش ديرينه ي من باز برون آي                               ليلي شو كه من قيس بني عامرت هستم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | 23:17 | نویسنده : roya |