خدا!!!!!!



بسم الله الرحمن الرحيم

 

خدايا با نام تو آغاز ميكنم تا با وجود آرامت آرامش بگيرم.

 

خدا!!!!

خواستم توصيفش كنم، نشد.يعني نديده بودمش كه بتوانم توصيفش كنم.

 

 

خواستم ببينمش،نشد. زيرا او بزرگتر از آن چيزي است كه به چشم من بيايد.

 

خواستم دركش كنم،نشد. خواستم بفهممش باز هم نشد.

 

 

او آنقدر بزرگ است كه نه به چشم مي آيد، نه توصيف ميشود، و نه در عقل مي گنجد.

 

او خارق العاده ترين موجودي است كه تاكنون شناخته ام.

 

    اي برتر از خيال و قياس و گمان و وهم             وز هرچه گفته اند و شنيديم و خوانده ايم

 

آري او بزرگ است. بزرگي كه بزرگترينِ چيزها،نزدش حقير ترين چيز است.

 

 

خدا بزرگ تر از آن است كه من، تو يا ديگري بخواهيم درموردش سخن بگوييم، بحث كنيم و يا بنويسيم!

 

ما ناتوانيم و او توانا. ما عاجزيم و او قادر.

 

    خداوند نام و خداوند جاي                       خداوند روزي ده رهنماي

    خداوند كيوان و گردان سپهر                    فروزنده ي ماه و ناهيد و مهر

 

او موجودي است كه همه ي موجودات از وجودش جان ميگيرند. جاني كه با خواست او داده و با خواست او بازستانده مي شود.

 

 

جاني كه به ما بخشيده شد پاره اي از وجود خداست. پرتويي از نور آرام خداست....

 

خدا در درون من است، در قلبم،در وجودم و در ذره ذره ي روح و جسمم. او از هركسي به من نزديك تر است، همراه من است.

 

با وجودش انس گرفته ام .نبودش نابودم ميكند و بودم با بودنش تحقق ميابد.

من از اويم و از من است.

 

خدا ازآنِ من است و من نيز در خدمت اويم.....

 

   مجلس تمام گشت و به آخر رسيد عمر            ما همچنان در اول وصف تو مانده ايم

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

farham
ساعت16:15---23 ارديبهشت 1394
وبتون عالییییییییییی خوب وجذاب هستش لایک خالی کمه یه لایککککککککککککککککککککککککککک ککککککککک پر لایقشه موفق باشی
پاسخ: مرررررررررررسي از لطفت.ممنون كه اومدي


shayan
ساعت9:43---25 فروردين 1394
مثل همیشه عالیه بازم بهم سر بزن عزیز
www.esh09216703382.loxblog.com
www.arestarchat.ir



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 12 فروردين 1394 | 20:27 | نویسنده : roya |